وزیر بهداشت از ساخت دو بیمارستان جدید خبر داد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز جمعه خبرنگار اجتماعی ایرنا ، ' مرضیه وحید دستجردی ' در افتتاح بخش اورژانس جدید در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) افزود: هم اكنون 35 هزار تخت بیمارستانی در كشور در حال ساخت و 77 هزار بیمارستان درحال طراحی ساخت هستند.

وی با بیان اینكه افتتاح اورژانس جدید بیمارستان امام حدود 75 درصد رضایتمندی مردم را در پی دارد، اظهار داشت : پرسنل اورژانس این بیمارستان شبانه روزی به مراجعه كنندگان خدمات درمانی ارایه می دهند.

دستجردی با اشاره به اینكه با كمبود بخش‌های داخلی در بیمارستانها روبرو بودیم ، تصریح كرد: در تلاش هستیم تا تعداد تخت های بیمارستانی را افزایش دهیم تا بیمار به هنگام مراجعه و نیاز به بستری ، مشكلی نداشته باشد.

دستجردی با بیان اینكه هزینه های درمانی مردم تا پایان برنامه پنجم به 30 درصد كاهش می یابد، ادامه داد: وزارت بهداشت در تلاش است تا میزان پول درمانی كه مردم از جیب خود - حدود 60 درصد - می پردازند، را كاهش دهد و آنان با استفاده از حمایت های بیمه، از خدمات رایگان درمانی بهره مند شوند.

وزیر بهداشت با بیان اینكه خدمات درمانی با نازلترین قیمت در مراكز بهداشتی و درمانی كشور ارایه می شود، گفت : وزارت بهداشت، با بكارگیری راه های كاربردی و حل شدن مساله اعتبارات مالی بیمه ها، تلاش می كند تا در برنامه پنجم توسعه، مردم فقط 30 درصد از هزینه های درمانی در بخش های مختلف را پرداخت كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، بخش اورژانس جدید مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) صبح امروز در مساحت دو هزار و 400 متر ، 76 تخت فعال و بخش سی سی یو به بهره برداری رسید.

اجتمام **9022**9185**





:: برچسب‌ها: تابستان , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: